2013年1月28日 星期一

劉夢熊ifc

劉夢熊ifc

劉夢熊ifc : 區家麟「考察」頂樓:IFC跳下 隨時半天吊


大爆特 首梁振英黑幕的劉夢熊,昨日再出招絕地反擊。劉一日內三發聲明,除否認就廉署調查一事向港澳辦主任王光亞求援,又堅稱對梁的指控「千真萬 確」,甚至公開 「賭命」,單挑梁振英與他一同接受測謊,若劉無法過關,他就從416米高的國金二期(Two ifc)跳樓,「一死以謝天下」!



劉夢熊ifc





全國政 協委員劉夢熊(Dream Bear)向特首梁振英發射「核彈」,搞到幾日嚟花生一直缺貨。Dream Bear話,如果通過唔到測謊機考驗,就會喺國金二期頂樓跳落嚟「一死以謝天下」,佢呢番偉論,真係有唔少人回應,好似無綫新聞前主播區家麟都話,以 IFC嘅外形設計,就算喺IFC頂樓跳落嚟,隨時掛咗喺高層平台上,半死不活,「慘過北極熊被困浮冰」。


區家麟喺網 上寫咗篇「IFC頂樓田野考察」,話尋死都要先搞清楚IFC嘅設計。佢話如果要上頂樓,首先要專人安排,搭工作電梯先上到去頂樓,又解構原來 IFC高層係 向上收窄,由尖頂跳落去都好可能跌落幾層下面嘅平台。想由樓頂插落地面,「需要細心選擇起跳位置,而且起始橫向動力需求較大,要有粗壯的腳 瓜」。


吊船位置好 不過要考牌

無粗腳瓜,另外一招,就係喺抹窗用嘅吊船工作台跳,不過就要去職訓局讀兩日課程,經考試合格,攞到吊船操作訓練證書先上得去,所以要喺 IFC頂樓死都唔係咁容易㗎。


不過,區家麟到最後都好感慨,話「玩政治,談交易,瞓身護主,卻遭用完即棄;一夜情緣,未曾深愛已無情,反轉豬肚就係屎,情何以堪」。最慘 都係「我等香港人,花生都吃光,食到口臭,只有淚兩行」,真係睇到Emily都標眼淚!


劉夢熊ifc : 區家麟「考察」頂樓:IFC跳下 隨時半天吊

沒有留言:

張貼留言